Monday, January 4, 2010

syabas

syabas yang tak berapa syabas. aku call puspel semalam complaint pasal meter paip umah aku bocor dengan air "dripping" kat meter bacaan tu. respond memang cepat , dengan pantas dalam beberapa jam pasukan satu lori datang tengok. datang tengok jer lah. alasan kena report dulu esok jabatan lain datang tukar meter. saya tak tukar meter , office tutup.

apa masalah nya bawak meter paip siang2 (dah lah datang satu lori , banyak ruang kosong dalam lori tak kan satu meter paip kecik pun tak boleh bawa). lastnya tak buat apa pun. buang duit minyak dan ot datang dari kelang jauh2 tapi mende pun tak buat. bertuahlah korang tak keje dengan multi-nasional company, boleh mengular sana sini.

hari ni aku call follow up balik , janji melangit officernya cik nurbaya "kita akan pastikan pasang meter paip en. shahriman hari ni jugak. aku balik keje tadi hampeh , satu haram pun tak pasang. memang lembap service dia orang ni. kembalikan semula PUAS .. tak boleh pakai syabas ni.

No comments: